Питання

1. Де взяти логін і пароль для авторизації на сайті і в мобільному додатку?

При укладанні договору з керуючою компанією ви вказуєте свій e-mail. На цю адресу будуть надсилатися квитанції і важлива інформація. Також за допомогою цього e-mail ви проходите авторизацію в особистому кабінеті і використовуєте в якості логіна. Щоб призначити пароль, необхідно на сайті https://svitlopark.com.ua/ натиснути Увійти, потім вибрати Забули пароль.

Вкажіть ваш e-mail, на цю адресу буде висланий лист з посиланням на встановлення пароля. Оберіть пароль і підтвердіть його. Пароль повинен бути не менше 8 символів.

Якщо ви вносите кілька адрес електронної пошти, вкажіть адміністратору, яка буде основною. За допомогою цієї пошти ви зможете призначати пароль і використовувати її в якості логіна. У кожного власника повинна бути індивідуальна електронна пошта!

2. Чи підходить цей логін і пароль для мобільного додатка і для сайту?

Так, цей логін і пароль використовується як для авторизації на сайті, так і для авторизації в мобільному додатку.

3. У мене кілька квартир. Для кожної квартири свій пароль?

Всі ваші приміщення відображаються в єдиному кабінеті. Тому вхід на сайт https://svitlopark.com.ua/ і в мобільний додаток можливий тільки по одному логіну та паролю. Його використовують всі члени вашої родини. 

4. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

Після авторизації на сайті зайдіть в розділ Мій аккаунт. Виберіть функцію змінити пароль.

Якщо ви не пам'ятаєте свій пароль і не можете авторизуватися на сайті, натисніть Увійти, скористайтеся функцією Забули пароль? Вкажіть e-mail, на який вам приходять квитанції, і який ви вказали в керуючій компанії. Дотримуйтесь інструкцій, які прийдуть вам на пошту. Змінити пароль в мобільному додатку буде доступно в наступних оновленнях програми.

5. Якщо забули пароль. Що робити?

Якщо ви забули пароль, скористайтеся функцією Забули пароль? Вкажіть e-mail, на який вам приходять квитанції, і який ви вказали в керуючій компанії. Дотримуйтесь інструкцій, які прийдуть вам на пошту. 

6. Якщо у мене вказано в особистому кабінеті кілька поштових скриньок? Який e-mail вказувати при зміні пароля (або в разі, якщо він загублений)?

Основна пошта для зміни пароля обиралася системою автоматично. Визначити її можна методом підбору. Уточніть у адміністратора, яка з ваших електронних адрес є основною. При необхідності адміністратор змінить вашу основну пошту.

7. Чи є вимоги до паролю?

Пароль повинен бути не менше 8 символів.

8. Хто бачить пароль?

Пароль, призначений вами, знаєте тільки ви. Співробітникам КК він недоступний. Тому в разі втрати пароля скористайтеся посиланням Забули пароль? на сайті https://svitlopark.com.ua

9. Як отримує доступ до сайту і мобільного додатка новий клієнт?

Для того, щоб новому клієнтові (у якого ще не було власності в ЖК) пройти авторизацію на сайті і в мобільному додатку, досить скористатися посиланням Забули пароль на сайті (за умови, що email, який використовується, був внесений в базу КК).

10. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

За однією квартирою може бути закріплений лише один орендар. Для того, щоб орендар зміг користуватися сайтом і мобільним додатком, необхідно, щоб власник квартири вніс його дані на сайті в розділі Орендарі і обов'язково вказав діючу електронну пошту (для авторизації) і номери мобільних телефонів (для екстрених дзвінків на охорону - інакше орендар не зможе додзвонитися). Персональні данні власника (електронну пошту, номери телефонів, авто, інші приміщення) орендар бачити не може. Після того, як пошта орендаря внесена, орендарю необхідно скористатися функцією Забули пароль? на сайті https://svitlopark.com.ua і створити свій пароль (не менше 8 символів), підтвердити його. Для подальших входів в мобільний додаток або на сайт використовувати в якості логіна електронну пошту, і пароль, який створили раніше.

11. Як внести дані до свого облікового запису (авто, телефон та інше)?

Після реєстрації на сайті в особистому кабінеті ви можете внести номер автомобіля, e-mail або телефонний номер, створити обліковий запис для орендаря, актуалізувати інформацію. У відповідному розділі необхідно натиснути кнопку Додати, ввести дані і обов'язково Зберегти зміни.

Завантажте наш додаток