Питання
1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?
2. Як мені увійти в мобільний додаток?
3. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:
6. Хочу змінити пароль. Як це зробити?
8. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?
1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?
Якщо ви авторизуєтеся вперше, це необхідно робити на сайті: https://svitlopark.com.ua/ або через програму Comfort Town
Логін
- Адреса електронної пошти, яку ви надали при укладенні договору з керуючою компанією - це логін для входу в особистий кабінет.
Пароль
-
Для встановлення паролю необхідно натиснути “Забули пароль”, ввести електронну адресу (яку ви надали при укладенні договору). На пошту прийде форма для встановлення паролю.
Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.
Нижче наведена детальна інструкція:
1.1. Для авторизації натисніть вхід.
1.2 Натисніть кнопку: Забули пароль?
1.3 Відкриється форма Скинути пароль. Впишіть в поле “Адреса електронної пошти” електронну адресу, яку ви надали керуючій компанії “Комфорт-Таун” при укладанні договору, і натисніть “Надіслати посилання для скидання паролю”.
1.4 На вказану електрону адресу прийде форма для встановлення паролю. Натисніть кнопку “Скинути пароль”.
1.5 У форму впишіть електронну адресу (яку ви надали керуючій компанії при укладенні договору), пароль, підтвердіть пароль.
Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.
Тепер ви можете заходити в особистий кабінет.
2. Як мені увійти в мобільний додаток?
Завантажте мобільний додаток.
Логін (ваш e-mail) та Пароль - для застосунку ті самі, що й для входу на сайт.
Увага! Якщо ви авторизуєтеся вперше - це необхідно робити тільки на сайті.
3. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:
- При укладенні договору з керуючою компанією ви вказали декілька поштових скриньок.
- Електронна адреса, на яку мені приходять квитанції не підходить? Квитанції надсилаються на усі електронні адреси, надані власником. Проте логіном виступає тільки одна з них.
- Перевірте, чи не введено окремі літери електронної пошти - кирилицею (російська/українська мова).
4. Я не пам’ятаю електронну адресу, яку надав(ла) при укладенні договору з керуючою компанією. Що робити?
У випадку, якщо жодна з електронних адрес, на які приходять квитанції, не підходить для авторизації, зверніться у службу технічної підтримки: support@comfort-town.com.ua
У листі вкажіть:
- Ім’я, прізвище власника який укладав договір з керуючою компанією.
- Номер приміщення.
- Фотографія документів, що підтверджують особу власника (це необхідно для убезпечення персональних даних).
Технічна підтримка надішле вам електронну адресу, яка вказана основною і являється логіном для входу в особистий кабінет.
5. Я втратив(ла) доступ до пошти, яку вказував(ла) при укладенні договору з керуючою компанією? Як можна змінити пошту?
Для зміни пошти зверніться у службу підтримки: support@comfort-town.com.ua
У темі листа вкажіть “Зміна основної електронної пошти”.
У листі зазначте:
- Адресу пошти, яку ви б хотіли зробити своїм логіном.
- Ім’я, прізвище власника помешкання який укладав договір з керуючою компанією.
- Номер приміщення.
- Фотографія документів, що підтверджують особу.
6. Хочу змінити пароль. Як це зробити?
Після авторизації на сайті натисныть з права на своє Ім'я, в розділ Мій обліковий запис. Виберіть функцію змінити пароль.
7. Хто бачить новий пароль?
Ваш пароль знаєте тільки ви. Співробітники керуючої компанії “Комфорт-Таун” не мають доступу до інформації про ваш пароль.
8. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?
Кожен власник має зареєструвати орендаря, під своє приміщення та надати йому доступ до особистого кабінету. Після реєстрації - орендар зможе користуватися сайтом та додатком під власним обліковим записом.
Орендар не має доступу до інформації орендодавця.
Для реєстрації орендаря необхідно авторизуватися на сайті, та в боковому меню обрати розділ Орендарі.
Після цього натиснути кнопку Додати.
Обов'язково заповніть поля, де позначено червоним * :
Якщо ви хочете, щоб Орендар отримував квитанції - встановіть відмітку /галочку/ “Квитанції”
Після заповнення картки натисніть кнопку Зберегти.
Після реєстрації орендаря, йому необхідно авторизуватися (див. питання #1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?)