🌼Друзі, ми підготували короткий звіт про роботи, виконані у вересні.

Опубліковано: 04.10.2024
🌼Друзі, ми підготували короткий звіт про роботи, виконані у вересні.

1. Щодня по буднях проводиться прибирання будинків згідно із графіком (нормативи прибирання є вище в цьому каналі)
2. Щодня по буднях проводиться прибирання території
3. Щодня здійснюється вивіз побутового сміття 
4. Щотижня проводиться розрівнювання піску на майданчиках для собак
5. Здійснюється регулярний покос газонів.
6. Тривають планові роботи з підготовки комунікацій до опалювального періоду:
проведена промивка модулей, опресовка системи опалення
7. Щодня здійснюються роботи з поточного ремонту:
- ремонт запірної арматури на системі водопостачання квартир буд. 1 та 1а
- заміна реле фонтану
- ремонт форсунок системи поливу
- заміна ламп освітлення на поверхах та в підвальних приміщеннях
- початок робіт з консервування фонтану
- технічні роботи з СКД
- ремонт дверей вхідної групи
- усунення аварії в системи водопостачання.
А також багато дрібних завдань, які ми не встигли зафіксувати.

✅З детальною інформацією про послуги та обсяг робіт, що зобовʼязана надавати керуюча компанія, кожен мешканець може ознайомитись в Договорі.

Наша команда докладає зусиль, щоб всі наші мешканці були задоволені сервісом. 

Нам дуже важливий зворотній звʼязок від мешканців!
Якщо у вас є зауваження щодо обслуговування, запити або пропозиції - обовʼязково подавайте заявки до керуючої компанії.  

Давайте разом створювати приємну атмосферу в нашому яскравому Світло Парку!💛💙

Новини

🅿️Порушення правил паркування в ЖК «Svitlo Park»: оновлення заходів
🅿️Порушення правил паркування в ЖК «Svitlo Park»: оновлення заходів

Шановні мешканці,

По результатах зустрічі із мешканцями, Керуючою компанією, задля виконання умов Договору з Керуючою компанією, вводиться посилення боротьби із порушниками паркування на території ЖК «Svitlo Park».

Нагадуємо, що в комплексі ЗАБОРОНЕНО паркування:
❌ на проїжджій частині, 
❌ на поворотах, 
❌ та в інших не передбачених для парковки місцях (паркування біля пожежних проїздів, блокування доступу до пожежних гідрантів тощо),
❌ блокування інших автомобілів.

✅Допускається: тимчасова зупинка для розвантаження, виключно на період розвантаження.

В разі порушень правил паркування:
1.  Охорона під час патрулювання проводить фотофіксацію порушення
2.  Керуюча компанія блокує вʼїзд на територію в наступному порядку:
-  перше виявлення порушення – блокування на одну добу;
-  друге порушення – блокування на 10 днів;
-  трете порушення - блокування на 30 днів.
3.  Увага: блокується вʼїзд на територію ВСІХ автомобілів, які зареєстровані в кабінеті власника.
4.  В разі, якщо порушення повторюється систематично – власнику приміщення буде надходити ШТРАФ за порушення Правил проживання та користування спільним майном житлового комплексу «SVITLO PARK».

Ці оновлення вступають в дію з 20.06.2025 року.

‼️Прохання повідомити своїх орендарів, гостей, доставку, таксі, адже Власник несе відповідальність за своїх відвідувачів. 

Нагадуємо, що за невиконання пунктів договору, передбачено відповідальність!
Тому, будь ласка, не ігноруйте їх - не порушуйте правил паркування.

Друзі, наша команда щодня працює, щоб наш комплекс був доглянутий та затишний🌸
Друзі, наша команда щодня працює, щоб наш комплекс був доглянутий та затишний🌸

Надаємо короткий звіт за попередній період:
🧹 Прибирання:
✔️ прибирання місць загального користування - щодня у будні (нормативи прибирання є вище в цьому каналі).
✔️ прибирання поверхів – щотижня.
✔️ прибирання прибудинкової території - щодня у будні.
🚛 Вивіз сміття:
✔️ здійснюється щодня.

🌳Активно ведуться роботи з озеленення:
- щотижня стрижка газонів,
- підживлення газонів,
- обробка від бурʼянів на газонах,
- обробка від шкідників тих рослин, які цього потребують;
- додавання кори;
- відновлення пристовбурових кіл.

🛠 Щоденно проводяться роботи з обслуговування мереж та поточного ремонту:
-  підготовка до запуску роботи фонтану
-  заміна ламп на поверхах
-  прочистка каналізації
-  поточний ремонт дверей вхідних груп
-  ремонт обмежувачів дверей
-  ремонт у загальній вбиральні першого поверху
А також багато дрібних завдань, які ми не встигли зафіксувати

✅З детальною інформацією про послуги та обсяг робіт, що зобовʼязана надавати керуюча компанія, кожен мешканець може ознайомитись в Договорі

Наша команда щодня працює для вашого комфорту! Якщо у вас є зауваження щодо обслуговування, подавайте заявки – ми оперативно реагуємо🤝

 

Завантажте наш додаток