Шановні мешканці!

Опубліковано: 31.01.2025
Шановні мешканці!

Ми постійно працюємо над тим, щоб наш житловий комплекс був комфортним, безпечним і зручним для життя. Одним із важливих елементів цього є система контролю доступу (СКД), яка вже тривалий час забезпечує вашу безпеку та спокій. 
На первинному етапі система обслуговувалась за рахунок гарантійних зобов’язань монтажної організації, а в подальшому - силами технічних спеціалістів Керуючої Компанії.

Наразі СКД-система працює стабільно. 
Водночас деякі компоненти системи - акумуляторні батареї, запобіжники тощо - потребують заміни, а система - в професійному і постійному технічному обслуговуванні.

Зважаючи на це було прийнято рішення про укладання угоди з компанією, яка надає спеціалізовані послуги з обслуговування систем контролю доступу та відеоспостереження. 
Тому з 1 лютого 2025 року обслуговування, поточний ремонт та модернізація систем контролю доступу і відеоспостереження буде фінансуватись з окремої статті витрат.

Відповідне нарахування в розмірі 50,00 грн буде додано в квитанціях за лютий, які ви отримаєте в березні. 

💬 Якщо у вас є будь-які зауваження чи питання щодо роботи систем, будь ласка, подавайте заявки до Керуючої компанії. Ми відкриті до вашого зворотного зв’язку! 

Дякуємо за ваше розуміння та підтримку у спільному створенні безпечного середовища для всіх мешканців 💙

Новини

Як додати Орендаря?
Як додати Орендаря?

Кожен Власник  має можливість створювати додатковий кабінет (з обмеженим функціоналом) для Орендаря свого приміщення 

Для цього:
 1️⃣Переходимо в особистий кабінет на сайті https://svitlopark.com.ua/backend/login  (логін та пароль - як і для додатку)
 2️⃣Обираємо розділ «Орендарі» - Додати.
 3️⃣Вносимо необхідні дані «Орендаря».
Щоб Орендар мав доступ до Квитанцій, ставимо відмітку «Квитанції ✔️»
 4️⃣Натискаємо - Зберегти. Готово!

Відтепер Орендар може заходити зі своїм логіном/email, встановивши свій пароль.

 Орендар має можливість:
🔹 подавати Заявки до керуючої компанії
🔹створювати Пропуск в ЖК;
🔹 сплачувати квитанції (якщо є відповідний дозвіл).

При цьому Орендар не бачить особисті дані Власника та інформацію по приміщенню; Власнику не потрібно надавати свій логін та пароль Орендарю.

❗️Не забудьте видалити Орендаря з кабінету після закінчення терміну оренди.

Друзі, надаємо короткий звіт про роботи, виконані у грудні❄️
Друзі, надаємо короткий звіт про роботи, виконані у грудні❄️

🧹Щодня по буднях проводиться прибирання будинків згідно із графіком (нормативи прибирання є вище в цьому каналі)
🧹 Щодня по буднях проводиться прибирання території
🚚 Щодня здійснюється вивіз побутового сміття 
🐶 Щотижня проводиться розрівнювання піску на майданчиках для собак
🛠Поточний ремонт:
- ремонтні роботи в системі освітлення
- заміна ламп освітлення на поверхах та в підвальних приміщеннях
- ремонтні роботи в електрощитовій
- технічні роботи з СКД та системою проїзду на територію
- чистка каналізації 3 буд.
- заміна доводчика дверей в підвал буд. 1А 
- ремонт системи освітлення підвалу буд.1А

А також багато дрібних завдань, які ми не встигли зафіксувати.
✅З детальною інформацією про послуги та обсяг робіт, що зобовʼязана надавати керуюча компанія, кожен мешканець може ознайомитись в Договорі.

Наша команда докладає зусиль, щоб всі наші мешканці були задоволені сервісом. Якщо у вас є зауваження щодо обслуговування, обовʼязково подавайте заявки до керуючої компанії. Якщо це процес наших зобовʼязань, ми намагаємось оперативно вирішити. Якщо процес стосується підрядників, ми одразу передаємо запит мешканців, та контролюємо.

Завантажте наш додаток