Минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.

Опубліковано: 08.08.2023
Минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.

❇️Переважна кількість завдань керуючої компанії проходить не помітно для мешканців (принаймні ми цього прагнемо), і такими публікаціями ми хочемо познайомити вас зі своєю роботою.

✅Які послуги керуючої компанії включено у вартість обслуговування ЖК «Svitlo Park»?
- прибирання парадних та території (нормативи - https://t.me/c/1525877676/32);
- обслуговування ліфтів (здійснює підрядник Отіс) – в липні всі ліфти комплексу працювали без простою;
- вивіз сміття (підрядник Обухівміськвторресурси - вивіз побутового сміття щодня з понеділка по суботу (в неділю - за потребою, по мірі накопичення сміття); 
- поточний ремонт, заміна витратних матеріалів;
- обслуговування комунікацій;
- озеленення (обрізка кущів, корекція крони, підстригання газонів, полив тощо).

✅В липні було проведено наступні технічні роботи:
- в рамках процесу підготовки до опалювального періоду провели гідравлічні випробування (придбано гідравлічний опресувальник);
- пофарбовано круглі лавочки;
- провели зварювальні роботи для укріплення паркану;
- демонтували паркан на доріжках, виконали укладання тротуарної плитки
- замінили кнопки доступу
- провели прочистку системи зливовідведення 
- відрегулювали доводчик входу на територію
- замінили шпінгалети в ліфтовому тамбурі буд.1а
- відремонтували двері вхідної групи буд.1
- відремонтували підвіконня в технічному приміщенні буд.1а
- замінили спринклери пожежогасіння в технічних приміщеннях буд. 1а
- замінили автоматичний ввід резерву в насосній 1а 
- перевірили та замінили світильники в буд. 1а 
- прибрали дерево, що впало внаслідок негоди. А також багато дрібних завдань, які ми не встигли зафіксувати

✅З детальною інформацією про послуги та обсяг робіт, що зобовʼязана надавати керуюча компанія, кожен мешканець може ознайомитись в договорі.

✅Також щорічно надаватиметься фінансовий звіт з надходження та використання коштів.
Наша команда докладає зусиль, щоб всі наші мешканці були задоволені сервісом. Якщо у вас є зауваження щодо обслуговування, обовʼязково подавайте заявки до керуючої компанії. Якщо це процес наших зобовʼязань, ми намагаємось оперативно вирішити. Якщо процес стосується підрядників, ми одразу передаємо запит мешканців, та контролюємо.

Давайте разом створювати приємну атмосферу в нашому яскравому Світло Парку!💛💙

Новини

🅿️Порушення правил паркування в ЖК «Svitlo Park»: оновлення заходів
🅿️Порушення правил паркування в ЖК «Svitlo Park»: оновлення заходів

Шановні мешканці,

По результатах зустрічі із мешканцями, Керуючою компанією, задля виконання умов Договору з Керуючою компанією, вводиться посилення боротьби із порушниками паркування на території ЖК «Svitlo Park».

Нагадуємо, що в комплексі ЗАБОРОНЕНО паркування:
❌ на проїжджій частині, 
❌ на поворотах, 
❌ та в інших не передбачених для парковки місцях (паркування біля пожежних проїздів, блокування доступу до пожежних гідрантів тощо),
❌ блокування інших автомобілів.

✅Допускається: тимчасова зупинка для розвантаження, виключно на період розвантаження.

В разі порушень правил паркування:
1.  Охорона під час патрулювання проводить фотофіксацію порушення
2.  Керуюча компанія блокує вʼїзд на територію в наступному порядку:
-  перше виявлення порушення – блокування на одну добу;
-  друге порушення – блокування на 10 днів;
-  трете порушення - блокування на 30 днів.
3.  Увага: блокується вʼїзд на територію ВСІХ автомобілів, які зареєстровані в кабінеті власника.
4.  В разі, якщо порушення повторюється систематично – власнику приміщення буде надходити ШТРАФ за порушення Правил проживання та користування спільним майном житлового комплексу «SVITLO PARK».

Ці оновлення вступають в дію з 20.06.2025 року.

‼️Прохання повідомити своїх орендарів, гостей, доставку, таксі, адже Власник несе відповідальність за своїх відвідувачів. 

Нагадуємо, що за невиконання пунктів договору, передбачено відповідальність!
Тому, будь ласка, не ігноруйте їх - не порушуйте правил паркування.

Друзі, наша команда щодня працює, щоб наш комплекс був доглянутий та затишний🌸
Друзі, наша команда щодня працює, щоб наш комплекс був доглянутий та затишний🌸

Надаємо короткий звіт за попередній період:
🧹 Прибирання:
✔️ прибирання місць загального користування - щодня у будні (нормативи прибирання є вище в цьому каналі).
✔️ прибирання поверхів – щотижня.
✔️ прибирання прибудинкової території - щодня у будні.
🚛 Вивіз сміття:
✔️ здійснюється щодня.

🌳Активно ведуться роботи з озеленення:
- щотижня стрижка газонів,
- підживлення газонів,
- обробка від бурʼянів на газонах,
- обробка від шкідників тих рослин, які цього потребують;
- додавання кори;
- відновлення пристовбурових кіл.

🛠 Щоденно проводяться роботи з обслуговування мереж та поточного ремонту:
-  підготовка до запуску роботи фонтану
-  заміна ламп на поверхах
-  прочистка каналізації
-  поточний ремонт дверей вхідних груп
-  ремонт обмежувачів дверей
-  ремонт у загальній вбиральні першого поверху
А також багато дрібних завдань, які ми не встигли зафіксувати

✅З детальною інформацією про послуги та обсяг робіт, що зобовʼязана надавати керуюча компанія, кожен мешканець може ознайомитись в Договорі

Наша команда щодня працює для вашого комфорту! Якщо у вас є зауваження щодо обслуговування, подавайте заявки – ми оперативно реагуємо🤝

 

Завантажте наш додаток