Минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.

Опубліковано: 08.08.2023
Минулого місяця ми розпочали новий формат публікацій «за лаштунками», в яких звітуємо про роботу нашої команди.

❇️Переважна кількість завдань керуючої компанії проходить не помітно для мешканців (принаймні ми цього прагнемо), і такими публікаціями ми хочемо познайомити вас зі своєю роботою.

✅Які послуги керуючої компанії включено у вартість обслуговування ЖК «Svitlo Park»?
- прибирання парадних та території (нормативи - https://t.me/c/1525877676/32);
- обслуговування ліфтів (здійснює підрядник Отіс) – в липні всі ліфти комплексу працювали без простою;
- вивіз сміття (підрядник Обухівміськвторресурси - вивіз побутового сміття щодня з понеділка по суботу (в неділю - за потребою, по мірі накопичення сміття); 
- поточний ремонт, заміна витратних матеріалів;
- обслуговування комунікацій;
- озеленення (обрізка кущів, корекція крони, підстригання газонів, полив тощо).

✅В липні було проведено наступні технічні роботи:
- в рамках процесу підготовки до опалювального періоду провели гідравлічні випробування (придбано гідравлічний опресувальник);
- пофарбовано круглі лавочки;
- провели зварювальні роботи для укріплення паркану;
- демонтували паркан на доріжках, виконали укладання тротуарної плитки
- замінили кнопки доступу
- провели прочистку системи зливовідведення 
- відрегулювали доводчик входу на територію
- замінили шпінгалети в ліфтовому тамбурі буд.1а
- відремонтували двері вхідної групи буд.1
- відремонтували підвіконня в технічному приміщенні буд.1а
- замінили спринклери пожежогасіння в технічних приміщеннях буд. 1а
- замінили автоматичний ввід резерву в насосній 1а 
- перевірили та замінили світильники в буд. 1а 
- прибрали дерево, що впало внаслідок негоди. А також багато дрібних завдань, які ми не встигли зафіксувати

✅З детальною інформацією про послуги та обсяг робіт, що зобовʼязана надавати керуюча компанія, кожен мешканець може ознайомитись в договорі.

✅Також щорічно надаватиметься фінансовий звіт з надходження та використання коштів.
Наша команда докладає зусиль, щоб всі наші мешканці були задоволені сервісом. Якщо у вас є зауваження щодо обслуговування, обовʼязково подавайте заявки до керуючої компанії. Якщо це процес наших зобовʼязань, ми намагаємось оперативно вирішити. Якщо процес стосується підрядників, ми одразу передаємо запит мешканців, та контролюємо.

Давайте разом створювати приємну атмосферу в нашому яскравому Світло Парку!💛💙

Новини

Шановні мешканці!

Ми прагнемо утримувати наш житловий комплекс на якісному рівні — чистота території, справна техніка, охайні будинки, безперебійна робота інженерних систем, безпека та порядок. Усе це забезпечує велика команда людей, яка щодня дбає про комфорт мешканців.

За останній час ситуація на ринку праці, вартості матеріалів і послуг суттєво змінилася.

-  Середня ринкова заробітна плата технічного персоналу зросла до 20% у 2024-2025 роках, збільшився обсяг податків (військовий збір тощо).
-  Продовжує зростання вартість матеріалів внаслідок інфляції (112% у 2024 р.) та вартість послуг підрядних організацій. 

Для того, щоб зберегти якість послуг, а також залишатися конкурентним роботодавцем на ринку і не втрачати персонал, ми змушені переглянути розмір внеску на утримання будинку і прибудинкової території до 22,87 грн/м²

•⁠  ⁠Також вартість послуг охорони змінюється до 340 грн/міс., вартість консьєрж-сервісу – до 320 грн/міс. Це оновлення покриває виключно підвищення заробітної плати співробітникам охорони, які щодня дбають про комфорт мешканців – це вимушений крок, щоб зберегти команду та уникнути ротації кадрів.

Завантажте наш додаток